Thursday, September 17, 2009

Sarah Ace

Hah, perempuan ohh perempuan. Kau pyscho ehh? Kejap add aku kejap delete. Then kau suka betul kan nk stalk kwn aku? Kau apehal? Tlg lahh wehh, mind your own business okayy. Suka ht dia lah nk contact dia Afiq lg ke takk, kau sibuksibuk kenapa? Takat konon nk bwt ms fake then stalk kwn aku, tkpyh wehh. BUZZ OFF lahh BITCH


Thank Youu,

Saturday, September 5, 2009

Always, always and always been hurt

Ohh haha, aku nie mmg slalu je kena doee. Dah biasa je aku rasa, and i don't even care if kau asyik nak sakit kan aku je. Aku dah mls nak menangis pasal kau, sakit pasal kauu. Aku penat nak mengalah wehh, and now jgn hrp aku menangis pasal kau lagi. Jantan mcm kau mmg tkk guna. Tkpyh aku nak buang masa menangis psl kauu. Even aku menangis mcm apa pun, do you even care about me? Tkk kann? Tak pernah aku rasa. Kau dengan girlfriend tersayang kau tu pakat lah wehh nk kenakan aku. Hahaha, org mcm korng nie aku dah penat dahh nk ckp. Bknnya aku tk prnh kena, but korang nie yg plg teruk sekali kott. Aku kena strong kalau nk dgn org psycho mcm korang niee. Hahaha, psycho. Oh haha, kau suruh aku lupa apa yg boyf kau bwt dkt aku selama nie? Ohh no i think. After what he did to me, i'll never forget it. I'm sorry, i can't. But aku bkn pendendam as long as aku boleh sbr lagi. If korang nak aku jd pendendam, kau boleh bwt apa korang nk bwt smpai aku meletup okayy? And one more thing, aku akan kacau kau or girlfriend kau kalau kau bwt aku mcm sial. Aku tkkn diam doee. Kau try lah bwt aku lagi sekali, then you will know. Aku bkn lah nak tunjuk hebat an. Just nak bgtau je. Aku tk suka kau kacau aku lg, aku dah tk kacau kau kan sekarang? Then kau tkpyh lah nak maki aku semua, aku igt wehh satu perrsatu apa yg kau bwt dkt aku. Ayt power doee. Hahahaha, you know what? Aku dah jd psycho pasal kauu. Kau igt nie, LAGI SEKALI je, SEKALI je ehh, kau kacau aku, aku tkkn bg kau snng. I'm sorry, i have to. Aku penat nak mengalah dgn org mcm kau nie.


Sincerly,
Naqia ;D

Am send :)

You fucker son of a bitch, shit dick, motherfucker, kau sial, kau jgn kacau hidup aku la babi, GET A LIFE cheap bitches.



Naqia; Ohh thnks am ;D

I Love to Read This Thing

When you break her heart- [ the pain NEVER really goes away ]

When she misses you - [ she's hurting inside ]

When she says its over - [ she STILL want you to be hers ]

When she reposts this bulletin - [ she wants you to read it ]

When she walks away from you mad - [ Follow her]

When she stare's at your mouth - [ Kiss her ]

When she pushes you or hit's you - [ Grab her and don’t let go ]

When she start's cursing at you - [ Kiss her and tell her you love her ]

When she ignore's you - [ Give her your attention]

When she pulls away - [ Pull her back ]

When you see her at her worst - [ Tell her she's beautiful ]

When you see her start crying - [Just hold her and don’t say a word ]

When you see her walking - [ Sneak up and hug her waist from behind ]

When she's scared - [ Protect her ]

When she lay's her head on your shoulder - [ Tilt her head up and kiss her ]

When she steal's your favorite hoodie - [ Let her keep it and sleepwith it for a
night]

When she tease's you - [ Tease her back and make her laugh]

When she doesn’t answer for a long time - [ reassure her that everything is okay ]

When she looks at you with doubt - [ Back yourself up with the TRUTH]

When she say's that she like's you - [ she really does more than you could understand ]

When she grab's at your hands - [ Hold her's and play with her fingers ]

When she bump's into you - [ bump into her back and make her laugh]

When she tells you a secret - [ keep it safe and untold ]

When she looks at you in your eyes - [ don’t look away until she does ]

When shes cold - [ hold her till shes warm ]

- Stay on the phone with her even if she’s not saying anything

-DON'T let her have the last word

-DON'T call her hot, But Gorgeous or beautiful is soo much better

- Say you love her more than she could ever love you

- Argue that she is the best girl ever

- When she's mad hug her tight and don't let go

- When she says she's ok don’t believe it, talk with her

- becau​se 10 yrs later she'll remember you

- Call her at 12:00am on her birthday to tell her you love her

- Call her before you sleep and after you wake up

- Treat her like she's all that matters to you

-Stay up all night with her when she's sick

- Watch her favorite movie with her or her favorite show even if you think its stupid

- Give her the world

- Let her wear your clothes

- When she's bored and sad, hang out with her

- Let her know she's important

- Kiss her in the pouring rain

- When she runs up at you crying, the first thing you say is;
"Who's ass am I kicking today baby?"

Buka puasa rumah sedara ;D

Baru balik rmh cousin, td buka rmh diaa. Mcm mcm ada dohh, gila kenyang. Special menu dia 'nasi arab'. Hahaha, pelik je an? But serius sedap dohh. Then ada lauk kari aym. Lps mkn tuu, makan cake pulakk. Cake ada mcm mcm kott, ada mocha, apple, carrot. Apple dia plg sedap. Yummyumm, lps mkn semua tuu, pegi keluar beli ice dkt 7E, lps beli ice tuu, roundround kjp. Sebab dkt rmh semua org tgh sembahyang terawih, aku pulak mcm mls je nak sembahyang sbb perut dah gilaa full, so dah tk larat dahh. Hee ;D
Then dlm pukul 10 mcm tu balikk rmh, then time dlm kereta aku tido kemain hebatt lagi. Sedapp dohh tido sbb gila penat plus gila kenyang. Dahh tu je lah kott nk cerita. Hee, so, BYEBYE :)

Naqia,

Friday, September 4, 2009

Rasyidd

Ohh neww boyfieeee i guess. Happy gila dohh dgn dia niee ;D
Lyn aku mcm princess. Ecehh wahh, hahaha. Serius aku sayang diaa doee.

Letter for him;


Sayang, thnks sebab lyn i gila baik. I suka kott ;D
Sorry if kdgkdg i nie ANNOYING. Hee ;D Sumpahh i sayangg youu gilagila. Please sty with me forever? ILOVEYOUU<33

Friday, August 14, 2009

Annoying -.-

Mlm td am call aku, tktau pukul berapa but aku tgh tdo time tuu. Then ibu agkt, then dia trus bg aku. Aku tgh tdo kan, mst lah tk sedar apa yg aku ckp. Then td dia ckp mlm td aku ckp ' ehh dah lah dah lah' then aku trus letak. Mana lah aku sedar. Then td HE DID THE SAME THING BACK TO ME. Gila annoying kan -.-